9 תשובות
פה ברכבת הקלה אי אפשר לשלם על 2 אנשים ברב קו אחד, פשוט מוציאים כרטיס אחד לכל אחד
שואל השאלה:
אני יכולה נגיד לשלם על עצמי ברו קו ועל חברה שלי בכרטיס שמוציאיפ?
אני יכולה נגיד לשלם על עצמי ברו קו ועל חברה שלי בכרטיס שמוציאיפ?
אנונימית
כן
כלומר, את יכולה לשלם על 2 אנשים ויותר, אבל עם כרטיס שונה לכל אחד
שואל השאלה:
אני אשלם על עצמי ברב קו ואקנה לחברה כרטיס מהמכונה, זה בסדר כן?
אני אשלם על עצמי ברב קו ואקנה לחברה כרטיס מהמכונה, זה בסדר כן?
אנונימית
כן
יש את המכונה שמשלמים בה, תשלם על 2 כרטיסים
מקסימום אם יש סיבוך תפנה לאחד העובדים שם
מקסימום אם יש סיבוך תפנה לאחד העובדים שם
נראלי שבמכונה את צריכה להוציא שני כרטיסים במקום אחד
אפשר
באותו הנושא: