2 תשובות
יש לך את עצמך, כולם בסוף עוזבים ואת נשארת עם עצמך לתמיד אז תמצאי תחביבים שיגרמו לך להיות שמחה ובסוף תביני שאת לא צריכה אף אחד בשביל לא להרגיש בודדה. ואם זה עדיין קשה תכירי חברים חדשים. לפעמים יש מסביבנו מלא אנשים ואנחנו עדיין יכולים להרגיש בודדים
מוזמנת לדבר איתי אם את רוצה(: