10 תשובות
לא
אנונימי
כן(?)
כןן התאהבתי בסדרה
כן
כן גם אני ראיתי את הסדרה הזאת 3 פעמים ביומיים ועכשיו אני מתלבט אם לראות את זה שוב, רק כי אני עצוב מהסוף של הסדרה
שואל השאלה:
כנל הסוף ממש ביאס מקווה שתהיה עונה 2
כנל הסוף ממש ביאס מקווה שתהיה עונה 2
אכן כן, הסוף היה די נוראי לדעתי בדיוק עכשיו סיימתי לראות תוך איזה 4 שעות. ואני כבר מתה לראות שוב בקיצור אני ממש מקווה שתהיה עונה 2.
סיימתי תוך 5 עד 6 שעות פשוט צפיתי בלי הפסקות
גם אני ראיתי את זה 2 פעמים בלי הפסקות ובפעם השלישית רציתי להאריך את הזמן צפייה אז כן עצרתי לפעמים