13 תשובות
לדעתי ענית בסדר גמור קצת הרחבת בדיבור אבל אחרי הכל היא המורה שלך אז הכל בסדר היא תמיד באיזשהו שלב מוכנה לשמוע
ענית מעולה
זה נהדר
אבל קרו והמשך זה קצת מצחיק חוץ מי זה הכל רגיל
אנונימי
אני חושבת שענית בכנות וענית באופן שמשקף את מה שאת מרגישה, זה מעולה.
ענית בסדר גמור אין פה שום בעיה
שואל השאלה:
מה מצחיק בזה? אולי לזה חברה שלי התכוונה?עכשיו אני ממש מתפדחת ששלחתי
מה מצחיק בזה? אולי לזה חברה שלי התכוונה?עכשיו אני ממש מתפדחת ששלחתי
אנונימית
אין לך מה להיתפדח, כתבת בסדר גמור ושום דבר לא מצחיק.
כל דבר משפיע עלייך כפול 100
כן לזה היא התכוונה- לא אמרתי (אני) שזה נורא
אבל זה מצחיק היא מתנצלת ואת אומרת לה שיש לה סוג של בעיה
כן לזה היא התכוונה- לא אמרתי (אני) שזה נורא
אבל זה מצחיק היא מתנצלת ואת אומרת לה שיש לה סוג של בעיה
אנונימי
שואל השאלה:
חחחחח נראלי לא הבנת, התכוונתי שבגלל שקרו ככ הרבה דברים בזמן האחרון *עליי* משפיע כל דבר כפול 100 לא על המורה
חחחחח נראלי לא הבנת, התכוונתי שבגלל שקרו ככ הרבה דברים בזמן האחרון *עליי* משפיע כל דבר כפול 100 לא על המורה
אנונימית
לפי מה שהבנתי היא ניסתה להסביר לה כאילו זה קורה למורה, כדי להמחיש לה.
כזה כשיש לך תקופה כזאת אז כל דבר שקורה לך משפיע עלייך...
כזה כשיש לך תקופה כזאת אז כל דבר שקורה לך משפיע עלייך...
שואל השאלה:
בול^
בול^
אנונימית
אהה עלייך אז הכל בסדר אולי גם חברתך לא הבינה
אנונימי
באותו הנושא: