4 תשובות
וואי אני מכירה את זה בכיתה ד הייתה לי מחנכת שהייתי ממש קשורה אלייה ברמה שבימים החופשיים שלה הייתי רוצה לבכות לול
ואני עדיין חושבת עלייה לפעמים עד עכשיו ואני בכיתה ט
אמ אני לא חושבת שפדיחה את פשוט צכה למצוא תירוץ טוב לזה---
לעטוף את זה באיזה שאלה או משו
תפני אליה חופשי לא פדיחה לא כלום
שואל השאלה:
אני ממש רוצה, אבל אין לי איך לפתוח איתה שיחה
זה יהיה מוזר אם מאמצע שום מקום אשלח הודעה או אתקשר
אנונימית
שואל השאלה:
אני ממש רוצה, כי היא חסרה לי בטירוף
אבל זה נראלי יהיה מוזר מדיי אם פתאום מאמצע שום מקום אבוא ואשלח לה
למרות שאני מכירה אותה והיא הכי הכי תזרום
אנונימית