6 תשובות
לא יזיק לגשת שוב, אולי הפעם תוציאי 100?
^כן
שואל השאלה:
אוף בסוף אני לא ניגשת אין מי שייקח אותי לבית ספר
אוף בסוף אני לא ניגשת אין מי שייקח אותי לבית ספר
לא נורא, גם 91 זה ציון יפה
שואל השאלה:
הציון הגבוה בטוח נלקח?
הציון הגבוה בטוח נלקח?
אם את מרגישה שאת מסוגלת להוציא ציון גבוה יותר וזה לא פוגע לך בתוכניות, תגשי, לא תוכלי להפסיד. בהצלחה!
באותו הנושא: