13 תשובות
לא מוזר
זה מהמם בעיניי
לא מוזר בכלל.
הגיוני לדעתי
וזה נהדר להיות ככה
אני בדיוק ההפך
וואוו זה מגניב
אבל כדי שזה גם יישאר ככה תעבור לטלפון כשר
מה שאתה צריך באינטרנט יש במחשב...
אנונימי
שואל השאלה:
יש לי רק ווטסאפ בשביל הודעות ...
אנונימי
לא מוזר בכלל
אפילו יותר טוב ככה
זה מושלם בעיניי . אחמ יש מצב אתה ההגדרה למה שרשום לי בביו?
זה אפילו מעולה תמשיך ככה
לא מוזר להפך הלוואי עליי לא להשתמש בטלפון בקושי