8 תשובות
כן זה בסדר
אני אוכל את זה כל יום
פיצה קפואה זה טעים
כן זה בסדר במקרה הכי גרוע יהיה קצת צרבת לא יותר
היא לא תמות זה בטוח
הכל בסדר מקסימום יוצא בקקי
כן , היא תהיה בסדר