4 תשובות
תגידי להורים שלך או משהו ולכי לרופא
שואל השאלה:
אני חושבת אחד מאלה, התרגשות או מתח, במחלת חום, ובירידה בנפח הדם וברמת ההמוגלובין.
מתח אני מרגישה, יום מאוד מוזר, ההורים שלי יגידו לי לשתות משהו ולהירגע, אם אני אכנס ללחץ אני אכנס להתקף וממש לא באלי אני מקווה שזה כלום
אני חושבת אחד מאלה, התרגשות או מתח, במחלת חום, ובירידה בנפח הדם וברמת ההמוגלובין.
מתח אני מרגישה, יום מאוד מוזר, ההורים שלי יגידו לי לשתות משהו ולהירגע, אם אני אכנס ללחץ אני אכנס להתקף וממש לא באלי אני מקווה שזה כלום
אנונימית
תנשמי תשתי מים תנוחי קצת תרגעי אם לא יעזור לך תלכי לרופא
שואל השאלה:
תודה רבה!
תודה רבה!
אנונימית
באותו הנושא: