עזרה דחוף אני עובדת בחנות סטוק והבוס שם ממש מגעיל כאילו
הוא שאל בקבוצה של כל העובדים מי לא קיבל משכורת וכתבתי שאני ואז הוא כתב לי בפרטי וזאת הייתה השיחה הוא: מתי עבדת? אני: עשיתי 4 משמרות הוא: באיזה תאריך? אני: (שלחתי את התאריכים) הוא: יש לך מספר עובד? אני: נראה לי שכן הוא: מה המספר? אני: אני לא זוכרת אותו הוא: (שולח תמונה של המשמרות שכתובות במחשב)
לא קשור לשיחה- עבדתי סהכ ארבע משמרות אבל כשהייתי במשמרת רביעית כתבתי עם המנהל במחשב את השלוש משמרות לא כולל המשמרת שעשיתי באותו היום זה התמונה שהוא שלח עם המשמרות היה רק שלוש
המשך שיחה- הוא: 3 משמרות הוא:כן? אני: לא, רשמנו במחשב שלוש ובאותו יום עשיתי עוד אחת ולא רשמנו אותה הוא: רשמת את זה ל(המנהל השני) אני: לא הוא: נו אז מי אמור לדעת אם עבדת או לא?
(לא עבדתי בערך שבועיים מאז כי זה נורא רחוק לי מהבית וגם כי לא יכולתי כי היה לי המון דברים בשבועיים האלה)
המשך שיחה: הוא: את עובדת עוד? אני: לא יצא לי בשבועיים האחרונים שבוע הבא כן. הוא:זה לא קייטנה הוא: מה זה לא יצא לי
וזהו פה נגמרה השיחה
הוא מצפה שאני אעשה הרבה משמרות בשבוע אבל הוא לא מבין שזה גם רחוק לי מהבית גם המון שעות כל יום (ואני בחופש ולא בא לי לבזבז את כולו בלעבוד) וזה גם כוח פיזי ממש קשה אם נגיד אני עושה משמרת אז כל היום הולך לי
והוא כאילו כועס כל הזמן מה אני אמורה לעשות הוא ממש מגעיל גם כשעובדים כל הזמן יש לו תלונות לכולם..