13 תשובות
חח אני לא חושב
אני עולה לתיכון אז אאלץ לעשות :/
אנונימית
לא מעט, למען האמת.
אני כי אין לי משהו יותר טוב לעשות
הזכרת שיש לי אחת
לא שאני הולכת לעשות אותה
אבל תודה(: תמיד טוב לדעת
חחח ובטוח יש מישהו שעושה
תעשו את העבודת קיץ!!
זה ליטרלי בשבילכם, אין לכם מושג כמה זה יעזור לכם :) 3>
העיפו אותי מהבית ספר אז לא
^מהה איךך אמאלהה
סיימתי השנה יב אבל כן הייתי עושה במתמטיקה
ברגע האחרון כמובן
^^כשאת תזמיני 12.5 גרם וויד לפנימייה גם לך זה יקרה
חוויות לא מומלצות בכלל
אני עושה
אין לי באמת מה לעשות וזה מעביר תזמן
וזה גם די כיף לא אשקר..
כן
אנונימית
חחח אני לא, כי אין לי :)