8 תשובות
כמה דקות תלוי בטוסטר אבל תבדקי שיש פסים והגבינה נימוחה
אני שמה 10 דק ,אני אוהבת שהוא קצת שרוף
משהו כמו חמש
דקה- שתיים
עד שהוא שחום והגבינה נמסה
2? בטח 4 כזה
עד שהוא הופך לחום ושהגבינה נמסה
אין זמן פשוט שהגבינה עושה טסטסטס