6 תשובות
קודם למחוק את המשתמש בסטיפס ואז נדבר
לחשוב חיובי,לעשות דברים שאת אוהבת..
פסיכולוג.ית
היי, ראיתי את השאלה שלך. לא הרחבת בנושא, אבל לפי התגיות שלך אני מתארת לעצמי שאת אולי מתמודדת עם חרדות, דיכאון ומצב רוח ירוד. אלה יכולות להיות תחושות לא קלות וחשוב למצוא מקום לפרוק ולשתף- זה אחד הדברים שיכולים לתרום מאד לבריאות הנפשית.
קוראים לי נופר ואני מתנדבת בתכנית של עמותת עלם שמלווה בני נוער וצעירים ברשת. אני מזמינה אותך (וקוראים נוספים שמרגישים כמוך) לכתוב לי ולספר לי יותר על מה שאת חווה- אשמח להוות אוזן קשבת. נוכל גם לנסות לחשוב יחד מה עוד יכול לתרום לבריאות הנפשית שלך. אפשר לכתוב לי (גם באנונימיות) פה בהודעות אישיות, במייל שלנו [email protected], באינסטגרם nayedet.digital, או בטיק טוק בפרופיל שלנו nayedet.digital.
מחכה לך,
נופר מעלם דיגיטל
קוראים לי נופר ואני מתנדבת בתכנית של עמותת עלם שמלווה בני נוער וצעירים ברשת. אני מזמינה אותך (וקוראים נוספים שמרגישים כמוך) לכתוב לי ולספר לי יותר על מה שאת חווה- אשמח להוות אוזן קשבת. נוכל גם לנסות לחשוב יחד מה עוד יכול לתרום לבריאות הנפשית שלך. אפשר לכתוב לי (גם באנונימיות) פה בהודעות אישיות, במייל שלנו [email protected], באינסטגרם nayedet.digital, או בטיק טוק בפרופיל שלנו nayedet.digital.
מחכה לך,
נופר מעלם דיגיטל
קודם כל איך קבעת שאת לא בריאה נפשית
ללכת לטיפול שיעזור להבריא .
באותו הנושא: