6 תשובות
אני עזבתי בסוף י' ועברתי לביולוגיה כי פחות התחברתי לתחום הזה ולא הצלחתי בו
בכללי בעיני זה נושא ממש קשוח...
מה שממש אוהב אז אולי יהיה לו פחות קשה..
בהצלחהה
לא יודעת אם זה עדיין יעזור לך אבל לי היה ממש קשה בכיתה י במכניקה קיבלתי 50/60 כזה ובכיתה יא התחלנו ללמוד חשמל והציון הכי נמוך שלי היה 94 ובמתכונת קיבלתי 99/95 כזה במכניקה. לי היה הרבה יותר קל ביא' אבל זה תלוי אם את מתכוונת להשקיע או לא
^ מכניקה זה י - יא
חשמל ומגנטיות זה יב
אנונימי
וחוץ מזה לפרוש תמיד אפשר תתחילי ותראי איך זה ואז תחליטי
לפי דעתי זה תלוי, בכל שנה לומדים חומר שונה. יכול להיות שממש קשה לך בנושאים של כיתה י (מכניקה אם אני לא טועה) אבל בנושאים של כיתה יא (חשמל ומגנטיות) את תצליחי בקלות.