9 תשובות
לא
כאילו עלובה בקטע אחר אבל אלוהים מזה העליבות הזאת
סתם האמת שיש לי את זה בהייליסט הכל טוב חח
זה אחלה
זה אחלה
לא הייתי מעלה לסטורי וגם לא לקלוז כי יש אצלי אנשים מעניינים ולא רוצה להרוס תתדמית שלי אבל זה תלוי בך כאילו
תדמית מי ישמע מי אתה ביבי נתניהו
לא אני לא מושחת
את לא, תעלי מה שאת רוצה
לדעתי יצאת עלובה בטירוף
חחח לא כל הסטורי שלי בסרטונים כאלנ
באותו הנושא: