8 תשובות
אני לא לומדת נהיגה אבל לאמא שלי האפליקציה של ל עזרה
שמעי
להוציא רישיון בארץ זה הזייה
תעברי לחול ברצינות
להוציא רישיון בארץ זה הזייה
תעברי לחול ברצינות
שואל השאלה:
בסדר כבר התחלתע להוציא בארץ וזה לא מה שמשנה כרגע חח
בסדר כבר התחלתע להוציא בארץ וזה לא מה שמשנה כרגע חח
שואל השאלה:
חייבת עזרהה
חייבת עזרהה
עשית כבר טסט פנימי?
שואל השאלה:
עדיין לא.. זה מה שתוקע אותי
עדיין לא.. זה מה שתוקע אותי
המצב חצב
חיים חרא זה מה שזה
חיים חרא זה מה שזה
תראי לעבור נתיב זה משהו שתמיד מסובך. זה עניין של תרגול עד שתקלטי את המרחקים והמהיריות ותדעי לאמוד בעין
אל תלחיצי את עצמך עם כמה שיעורים את עושה ושאת צריכה להזדרז לטסט, הכל טוב תעשי כמה שיעורים שאת צריכה עד שתרגישי בטוחה בכביש
אני עד שלב ממש מאוחר בשיעורים הייתי מהססת, ואז פתאום בבום כאילו קלטתי את זה
ותזכרי שתמיד עדיף להאט ולחכות מאשר להיכנס כשאין מקום והרכב השני קרוב מידי
הטיפ היחיד שיש לי זה להתכונן הרבה זמן מראש. אם את צריכה לעבור נתיב להסתכל כבר מרחוק לאותת ולנסות לעבור, וככה תוכלי להאט בהדרגה עד שתצליחי לעבור והרכבים מאחורייך יראו שאת מאטה ויאטו גם הם לא יתקעו בך ולא תצטרכי לתקוע ברקס
אל תלחיצי את עצמך עם כמה שיעורים את עושה ושאת צריכה להזדרז לטסט, הכל טוב תעשי כמה שיעורים שאת צריכה עד שתרגישי בטוחה בכביש
אני עד שלב ממש מאוחר בשיעורים הייתי מהססת, ואז פתאום בבום כאילו קלטתי את זה
ותזכרי שתמיד עדיף להאט ולחכות מאשר להיכנס כשאין מקום והרכב השני קרוב מידי
הטיפ היחיד שיש לי זה להתכונן הרבה זמן מראש. אם את צריכה לעבור נתיב להסתכל כבר מרחוק לאותת ולנסות לעבור, וככה תוכלי להאט בהדרגה עד שתצליחי לעבור והרכבים מאחורייך יראו שאת מאטה ויאטו גם הם לא יתקעו בך ולא תצטרכי לתקוע ברקס
אנונימית
באותו הנושא: