7 תשובות
לא..
בגלל שכבר אין שום דבר.
לרוב כן
לדעתי הרבה מזה זה בגלל בגידות, אבל לא רק. לפעמים פשוט הם לא מסתדרים אחד עם השני...
לא, ילדים אני חושב
לא נראלי זה בגלל שלא מסתדרים או דברים כאלה
לא רק
באותו הנושא: