התחברות
הרשמה
אני מרגישה שבא לי להקיא, אכלתי בצהריים משהו עם מלא שמן , איך להעביר את התחושה?
15 ביולי 2021, 21:19
בחילות
הקאות
כאבי בטן
אוכל
3 תשובות
לשתות מים ולאכול ירקות
T
That dumb girl
מים ותנוחי קצת
ב
בלונדה הבלונדינית
מכירה את זה... תשתי הרבה מים
C
C2 Pro Max
באותו הנושא:
אכלתי יותר מדי ואני מרגישה בחילה ושבא לי להקיא
אני אכלתי מלא מלא שוקולד, ברמות הכי מוגזמות שאפשר לחשוב, ואני מרגישה שכדאי לי להקיא..
אני אכלתי סושי ואני מרגישה שאני רוצה להקיא אותו מה לעשות?
אכלתי על האש ואני רוצה להקיא אני לא מרגישה טוב מה עושין
זה הגיוני שעדיין לא אכלתי ארוחת בוקר ואני מרגישה שאני צריכה להקיא?
אכלתי היום הרבה יחסית מהרגיל,אני מרגישה בחילות,מה אני צריכה לעשות בשביל לא להקיא?.
אכלתי יותר מידי נוטלה ואני מרגישה שאני עומדת להקיא אבל שום דבר לא יוצא
אכלתי בגפניקה אתמול בצהריים ועד עכשיו יש לי ממש להקיא אבל אני מפחדת להקיא. מה לעשות?
אכלתי עכשיו חבילה של גלידה שלמה ואני מרגישה שבאלי להקיא מה לעשות במצב כזה ?
יש לי בחילה ואני מרגישה שאני הולכת להקיא למרות שלא אכלתי כלום, איך להעביר את זה?
אכלתי סדויץ' ואני מרגישה כאילו באלי להקיא עכשיו..למה?