5 תשובות
אם זה שלם ונקי לגמרי אז יקבלו אותו
תסרקי אותו באפליקציה של רב קו, אם הוא עובד שם, הוא יעבוד לך באוטובוס.
FML
הוא שלם ולא מלוכלך?
כן כן הכל טוב לא קורה לזה כלום
כיבסתי פעם אשראי וכסף ומה שלא תחשבי עליו
אנונימית
אולי תנסי להפעיל איתו את האפליקציה