4 תשובות
זה מאוד עצוב גם לפי איך שאת מסבירה אהבה בשבילי זה ממש חשוב אז באמת תדברו כי אל תמשיכי את זה ככה
שואל השאלה:
אני באמת עצובה
עם האקס הראשון היה דיבור של 24/7
ועם הנוכחי זה לא ככה
אני באמת עצובה
עם האקס הראשון היה דיבור של 24/7
ועם הנוכחי זה לא ככה
אנונימית
כנראה שאתם לא מתאימים
תנסי לדבר איתו על זה ותראו משם איך אתם ממשיכים.
תנסי לדבר איתו על זה ותראו משם איך אתם ממשיכים.
אנונימית
תדברי איתו על זה אם זה לא עוזר תפרדי אל תהיה במקם שאת לא שמחה בו
באותו הנושא: