37 תשובות
רציני? האייקיו שלי יורד
אנונימית
שניה אני שואלת אותו רק רגע
אין טעם לשאול שאלות כאלה כי אנחנו בחיים לא נדעt-t
אין טעם לשאול שאלות כאלה כי אנחנו בחיים לא נדעt-t
החלק העוד יות מזור, הוא שלפי התורה אסור גילוי עריות.
אבל טכנית כל העולם הוא קרוב משפחה...
אז...
אבל טכנית כל העולם הוא קרוב משפחה...
אז...
בגלל האקלים מזג אוויר
1. זו אמונה
2. העולם מתפתח, והאבולוציה גרמה לעולם להיגזר לדתות שונות ויחד עם זה תרבויות - התרבויות מובילות לאלה, ומה הקשר שחורים? מעולם לא נאמר בתנ"ך שאדם וחווה היו אנשים לבנים (אם כן אז טעות שלי)
2. העולם מתפתח, והאבולוציה גרמה לעולם להיגזר לדתות שונות ויחד עם זה תרבויות - התרבויות מובילות לאלה, ומה הקשר שחורים? מעולם לא נאמר בתנ"ך שאדם וחווה היו אנשים לבנים (אם כן אז טעות שלי)
שואל השאלה:
אז סבבה אם הם היו שחורים. איך יש לבנים.
עכשיו אתם חייבים להבין ששינוי בגוף האדם עקב אלקים זה תהליך של אלפי על גבי אלפי שנים..
ויש שינוי דרסטי בין הודי נגיד לסיני. מבנה גוף שונה עיניים שונות צבע עור שונה. זה גנטיקה אחרת לגמרי!
ולפי התנך העולם קיים רק 5000 שנה ושינויים כאלו לא מפסיקים לקרות
אז סבבה אם הם היו שחורים. איך יש לבנים.
עכשיו אתם חייבים להבין ששינוי בגוף האדם עקב אלקים זה תהליך של אלפי על גבי אלפי שנים..
ויש שינוי דרסטי בין הודי נגיד לסיני. מבנה גוף שונה עיניים שונות צבע עור שונה. זה גנטיקה אחרת לגמרי!
ולפי התנך העולם קיים רק 5000 שנה ושינויים כאלו לא מפסיקים לקרות
אנונימית
אדם היה לבן וחווה הייתה שחורה, למשל?
שואל השאלה:
ואיך אתם מסבירים את זה שמצאו עצמות של דינוזאורים בנות מליוני שנה בזמן שעל פי התנך העולם קיים הרבה פחות זמן מזה
ואיך אתם מסבירים את זה שמצאו עצמות של דינוזאורים בנות מליוני שנה בזמן שעל פי התנך העולם קיים הרבה פחות זמן מזה
אנונימית
שואל השאלה:
וגם בחיים לא ציינו איזה צבע אדם וחווה היו. ולפי כל הציורים ועל פי כל הפרשניות הם היו לבנים
וגם בחיים לא ציינו איזה צבע אדם וחווה היו. ולפי כל הציורים ועל פי כל הפרשניות הם היו לבנים
אנונימית
ולפי התנ"ך, לא לפי התנ"ך העולם לא קיים 5000 שנה.
אני מאמין במדע, ובכל זאת מקבל את התנ"ך ומאמיניו.
אני מתערב שהעולם לא קיים 5000 שנה, ושזה לא רשום בתנ"ך, אך כאמור - זו אמונה.
בכל מקרה בעיקרון הגנים משתנים עם השנים והאבולוציה התפירה והגנים השתנו בהתאם למחייה של האדם. למשל ויש לנו בני האדם שיהוקים. הדבר הזה לא נחוץ לנו ומבחינה עקרונית אפילו המדענים לא יודעים למה זה משמש, ולכן גוף האדם כבר בדורות הבאים יזרוק את השיהוקים, הרי זה לא נחוץ. וכך זה משתנה בהתאם למחייה וזה למה למשל לסינים יש עניינים בצורה הזאת עם המון ריסים - להגן על העיינים מפני רוחות חזקות וכו'.
אני מאמין במדע, ובכל זאת מקבל את התנ"ך ומאמיניו.
אני מתערב שהעולם לא קיים 5000 שנה, ושזה לא רשום בתנ"ך, אך כאמור - זו אמונה.
בכל מקרה בעיקרון הגנים משתנים עם השנים והאבולוציה התפירה והגנים השתנו בהתאם למחייה של האדם. למשל ויש לנו בני האדם שיהוקים. הדבר הזה לא נחוץ לנו ומבחינה עקרונית אפילו המדענים לא יודעים למה זה משמש, ולכן גוף האדם כבר בדורות הבאים יזרוק את השיהוקים, הרי זה לא נחוץ. וכך זה משתנה בהתאם למחייה וזה למה למשל לסינים יש עניינים בצורה הזאת עם המון ריסים - להגן על העיינים מפני רוחות חזקות וכו'.
ואם כן הולכים על פי התנך, יש את האפשרות שהעצמות של הדינוזאורים אינם לפני מיליוני שנה אלה לפני 4999. זה על פי ההיגיון הזה והזה.
שואל השאלה:
על פי התנך העולם קיים 5700+ שנים אתם יכולה לבדוק את זה באינטרנט אפילו
שינויים כאלו לא יכולים להיווצר על בני אדם בכמות הזמן הזאת. יש כמה מיליארדים של סינים מה שאומר שצריך הרבה מאוד עירבובים של אנשים כדי ליצור כמות כזו גדולה של אנשים מה ששולל את הטענה.
הדבר הוא כזה:
הסינים ההודים השחורים הלבנים וכל השאר למיניהם נוצרו עם הזמן במשך מליוני שנים כי כדור הארץ קיים יותר ממיליארד שנה וככה הגענו למצב שלנו היום. לכן אני לא מאמינה בתנך וגם לא מאמינה כל כך באלוהים. אמונה היא דבר שנוצר על ידי בני האדם בגלל שהם חיפשו משהו כדי להחזיק בו ולהאמין בו ולספק את תחושת התקווה והאמונה שבגוף שלהם. וזהו בי
על פי התנך העולם קיים 5700+ שנים אתם יכולה לבדוק את זה באינטרנט אפילו
שינויים כאלו לא יכולים להיווצר על בני אדם בכמות הזמן הזאת. יש כמה מיליארדים של סינים מה שאומר שצריך הרבה מאוד עירבובים של אנשים כדי ליצור כמות כזו גדולה של אנשים מה ששולל את הטענה.
הדבר הוא כזה:
הסינים ההודים השחורים הלבנים וכל השאר למיניהם נוצרו עם הזמן במשך מליוני שנים כי כדור הארץ קיים יותר ממיליארד שנה וככה הגענו למצב שלנו היום. לכן אני לא מאמינה בתנך וגם לא מאמינה כל כך באלוהים. אמונה היא דבר שנוצר על ידי בני האדם בגלל שהם חיפשו משהו כדי להחזיק בו ולהאמין בו ולספק את תחושת התקווה והאמונה שבגוף שלהם. וזהו בי
אנונימית
^ אני מאוד מסכים עם זה שאמונה היא דבר שנוצר על מנת שנקל על עצמנו לדעת הכל.אנשים לא רואים את המציאות, התנ"ך הוא לא הכל ואין שום הוכחה שהוא נכון.
*מציין שזו דעתי בלבד.
אז בעיקרון מה עם 12 השבטים? זה עולה לי למוח פתאום, אולי זה קשור לזה?
אגב, אולי זה נכון אולי לא; אבל מה אם למשל כמו פרי שנמצא הרבה זמן בחוץ הוא נרקב? וככה בעצם הגיעו שחורים לעולם? קיבלו יותר מידי ויטמין c עד שזה שינה את צבע עורם.
- אני יודע שזה נשמע משוגע אבל יש פה איזה מין קמצוץ פיצי פיצי של היגיון
*מציין שזו דעתי בלבד.
אז בעיקרון מה עם 12 השבטים? זה עולה לי למוח פתאום, אולי זה קשור לזה?
אגב, אולי זה נכון אולי לא; אבל מה אם למשל כמו פרי שנמצא הרבה זמן בחוץ הוא נרקב? וככה בעצם הגיעו שחורים לעולם? קיבלו יותר מידי ויטמין c עד שזה שינה את צבע עורם.
- אני יודע שזה נשמע משוגע אבל יש פה איזה מין קמצוץ פיצי פיצי של היגיון
שואל השאלה:
זה באמת נכון. למה שחורים באו בעיקר מאפריקה?
בגלל שיש שם חום מטורף. למה לבנים באו משוודיה,הולנד שוויץ? בגלל שקר שם מאוד.
זה באמת נכון. למה שחורים באו בעיקר מאפריקה?
בגלל שיש שם חום מטורף. למה לבנים באו משוודיה,הולנד שוויץ? בגלל שקר שם מאוד.
אנונימית
אז פה נפתר הבעיה, ככה הם הגיעו.
אני בוכה איזה תשובות..
כל מה שאמרתם^ אפילו לא מתקרבות לתשובה הסופית .
שואלת השאלה ~
ה' ברא כל אחד בקפידות לא קשור צבע עורו, גילאים, גוף, וכו' ..
בכל זאת לדברים האלו , כולם בני אדם .. אז מזה משנה ? כולם נושמים, צוחקים, נהנים, ומתאהבים. נכון?! אז אין הבדל ..
כ ו ל ם - ב נ י - א ד ם !
כל מה שאמרתם^ אפילו לא מתקרבות לתשובה הסופית .
שואלת השאלה ~
ה' ברא כל אחד בקפידות לא קשור צבע עורו, גילאים, גוף, וכו' ..
בכל זאת לדברים האלו , כולם בני אדם .. אז מזה משנה ? כולם נושמים, צוחקים, נהנים, ומתאהבים. נכון?! אז אין הבדל ..
כ ו ל ם - ב נ י - א ד ם !
אנונימית
כלב רואה את זה:
תקשיבי כשהעולם נברא לא היה פוף ואז היה בני אדם זה לא קרה ביום אחד ולא במאה שנה
וזה קרה בגלל האבולוציה מה זאת אומרת שהתפתחנו עם האלפי והמיליוני שנים
עד לפני כמה עשרות אלפי שנים היה סוגים של בני אדם כן כן
(אם אתם לא מאמינים אתם מוזמנים לפתוח גוגל ולראות בעצמכם) לצערנו כולם נכחדו ונשארנו רק אנחנו (ההכי מפותחים בגוף, במוח.)
ואני אסביר למה יש סוגים שונים כמו סינים כהיי עור ועוד
כל מקום בעולם יש לו תכונות אחרות
ואנחנו התקיימנו לפי מה שאמרתי יותר מכמה שנים ככה שהגנטיקה יכלה להתפתח עם הזמן
לדוגמא הסינים בגלל החול שהיה במדבר גרם לשינוי בעיניים שלהם (לפי מה שאני הבנתי)
אז מה שאני אומרת כל בני האדם שיכלו להתמודד עם השינויים בקצב יותר מהיר ושרדו בגלל היכולת הזאת אז הם העבירו את זה לילדים שלהם ככה כל הזמן כי הם עדיין באותו אזור מחייה וככה זה נהיה בגנטיקה
ובגלל זה יש צבעים או מאפיינים אחרים לכל אדם
אני לא מומחית בזה אבל אני ממש אוהבת לחקור על כל זה אז לא לצאת עליי:)
ומה שאמרתי לא היה בכוונה לשנות או להכפיש את התורה כי בסך הכל ניסיתי לעזור
(אם טעיתי במשהו תרגישו חופשי לתקן)
וזה קרה בגלל האבולוציה מה זאת אומרת שהתפתחנו עם האלפי והמיליוני שנים
עד לפני כמה עשרות אלפי שנים היה סוגים של בני אדם כן כן
(אם אתם לא מאמינים אתם מוזמנים לפתוח גוגל ולראות בעצמכם) לצערנו כולם נכחדו ונשארנו רק אנחנו (ההכי מפותחים בגוף, במוח.)
ואני אסביר למה יש סוגים שונים כמו סינים כהיי עור ועוד
כל מקום בעולם יש לו תכונות אחרות
ואנחנו התקיימנו לפי מה שאמרתי יותר מכמה שנים ככה שהגנטיקה יכלה להתפתח עם הזמן
לדוגמא הסינים בגלל החול שהיה במדבר גרם לשינוי בעיניים שלהם (לפי מה שאני הבנתי)
אז מה שאני אומרת כל בני האדם שיכלו להתמודד עם השינויים בקצב יותר מהיר ושרדו בגלל היכולת הזאת אז הם העבירו את זה לילדים שלהם ככה כל הזמן כי הם עדיין באותו אזור מחייה וככה זה נהיה בגנטיקה
ובגלל זה יש צבעים או מאפיינים אחרים לכל אדם
אני לא מומחית בזה אבל אני ממש אוהבת לחקור על כל זה אז לא לצאת עליי:)
ומה שאמרתי לא היה בכוונה לשנות או להכפיש את התורה כי בסך הכל ניסיתי לעזור
(אם טעיתי במשהו תרגישו חופשי לתקן)
אנונימי
^ האמת שאת צודקת, אני מבין מעט *מעט!* בנושא וזה פחות או יותר מה שרשמתי.
כן עכשיו קראתי את מה שרשמת
וזה רק מוכיח את זה שזה עובדות לא משנה כמה ינסו לשנות את דעתי
הדעה שלי לגבי זה תישאר אותו הדבר אני ממש אוהבת לחקור על כל זה ותאמין לי שמה שרשמתי זה אפילו לא רבע מהידע שלי אני לא רוצה שאנשים יגידו עליי שאני לא מאמינה בתורה סתם כי אם אתה אומר את זה ואין לך ידע בנושא אז אתה תצא פשוט מטומטם
בלי שום קשר לתורה אני אוהבת את כל הנושא של האבולוציה
וזה רק מוכיח את זה שזה עובדות לא משנה כמה ינסו לשנות את דעתי
הדעה שלי לגבי זה תישאר אותו הדבר אני ממש אוהבת לחקור על כל זה ותאמין לי שמה שרשמתי זה אפילו לא רבע מהידע שלי אני לא רוצה שאנשים יגידו עליי שאני לא מאמינה בתורה סתם כי אם אתה אומר את זה ואין לך ידע בנושא אז אתה תצא פשוט מטומטם
בלי שום קשר לתורה אני אוהבת את כל הנושא של האבולוציה
אנונימי
שואל השאלה:
אני ידעתי כל מה שכתבת פה וזה בדיוק מה שהתכוונתי.
כשכתבתי את השאלה הזו ניסיתי "לשלול" את התנך כאילו להוכיח איך דבר כזה יכול לקרות דרך אדם וחווה זה פשוט לא הגיוני. מה שמחדד את הנקודה של האבולוציה. יש פשוט הבדל בין אמונה להיגיון.
ולפי ההיגיון ולפי המדע העולם נוצר דרך הטבע ולא על ידי כוח עליון (לפי דעתי)
בקיצור איש איש באומנתו יחייה ❤
אני ידעתי כל מה שכתבת פה וזה בדיוק מה שהתכוונתי.
כשכתבתי את השאלה הזו ניסיתי "לשלול" את התנך כאילו להוכיח איך דבר כזה יכול לקרות דרך אדם וחווה זה פשוט לא הגיוני. מה שמחדד את הנקודה של האבולוציה. יש פשוט הבדל בין אמונה להיגיון.
ולפי ההיגיון ולפי המדע העולם נוצר דרך הטבע ולא על ידי כוח עליון (לפי דעתי)
בקיצור איש איש באומנתו יחייה ❤
אנונימית
שואל השאלה:
וגם עוד משהו בנושא של אדם וחווה.
מבחינה גופנית אי אפשר להתרבות דרך 2 אנשים כי אחרי שהם מביאים ילדים אחים לא יכולים להביא עוד ילדים בגלל שזה שילוב של אותו גן ואותו די אנד איי ואז מתפתח עובר מוזר ולא תקין.
אנשים אמרו לי אז הילד שכב עם חווה ויצרו עוד ילדים אבל זה עדיין לא הגיוני כי זה עדיין אותו שילוב של די אנד איי. ושוב זה רק מוכיח איך משהו פשוט לא מסתדר על פי הדברים של התנך
וגם עוד משהו בנושא של אדם וחווה.
מבחינה גופנית אי אפשר להתרבות דרך 2 אנשים כי אחרי שהם מביאים ילדים אחים לא יכולים להביא עוד ילדים בגלל שזה שילוב של אותו גן ואותו די אנד איי ואז מתפתח עובר מוזר ולא תקין.
אנשים אמרו לי אז הילד שכב עם חווה ויצרו עוד ילדים אבל זה עדיין לא הגיוני כי זה עדיין אותו שילוב של די אנד איי. ושוב זה רק מוכיח איך משהו פשוט לא מסתדר על פי הדברים של התנך
אנונימית
^ צודקת לגמרי.
אנונימי
^ לא מדוייק, זה לא שאי אפשר.
זה רק סיכוי לשיבוש גנטי עתידי, כמו אוטיזם.
זה לא אומר שזה לא מאפשר להתרבות.
זה רק סיכוי לשיבוש גנטי עתידי, כמו אוטיזם.
זה לא אומר שזה לא מאפשר להתרבות.
מה עם הדינוזאורים מתי הם נכנסו לתנך איך הם נכחדו ובני האדם לא ואיך הסיפור עם תיבת נוח קרה איפה הדינוזאורים נכנסו לעניין איך זזה הגיוני איך בני האדם לא נכחדו על ידי הדינוזאורים
שואל השאלה:
לא היו בני אדם כשדינוזארוים היו פה.
על פי מחקרים וממצאים שהביאו מעצמות של דינוזאורים שנמצאו, העצמות בנות מליוני שנים ובני האדם נוצרו אחרי ההכחדה שלהם וזה בדיוק מה שנוגד את בריאת העולם כי על התנך העולם נברא לפני 5700 ומשהו שנה אבל לפי דברים שמצאנו פה באדמה של כדור הארץ הם בני הרבה הרבה יותר מזה.
לא היו בני אדם כשדינוזארוים היו פה.
על פי מחקרים וממצאים שהביאו מעצמות של דינוזאורים שנמצאו, העצמות בנות מליוני שנים ובני האדם נוצרו אחרי ההכחדה שלהם וזה בדיוק מה שנוגד את בריאת העולם כי על התנך העולם נברא לפני 5700 ומשהו שנה אבל לפי דברים שמצאנו פה באדמה של כדור הארץ הם בני הרבה הרבה יותר מזה.
אנונימית
שואל השאלה:
וזה לא שיבוש גנטי עתידי. ברגע שאח ואחות מביאים ילד נולד להם משהו אחר לגמרי לא אנושי ומוזר וחיזרי. בגלל זה זה אסור בחוק בכל המדינות בערך
וזה לא שיבוש גנטי עתידי. ברגע שאח ואחות מביאים ילד נולד להם משהו אחר לגמרי לא אנושי ומוזר וחיזרי. בגלל זה זה אסור בחוק בכל המדינות בערך
אנונימית
שואל השאלה:
שילוב של אותו די אנד אי מביא לאסון
שילוב של אותו די אנד אי מביא לאסון
אנונימית
יש הרבה דברים לא ברורים בתנך בגלל זה אני פחות מאמין בזה
איפה הפרח שלי
^ לא. אני אולי טועה, אבל אני כמעט בטוח שלא. זה לא מוזר ולא חייזרי. זה בן אדם בעל גנים של אחים ומאחר והגנים כמעט זהים, הגנים לא מצליחים להשתלב ולהכנס אחד בתוך השני, ולכן הוא יוצא כ"חצי" ממה שהוא אמור להיות באמת. הוא יוצא "פגום"
שואל השאלה:
בטח שהוא יוצא פגום הוא יוצא מום. נגיד אצבעות מחוברת או ראש עקום , 6 אצבעות , שפה עליונה מפוצלת, בלי יד בלי רגל ועוד מלא מחא דברים.
אתה יכול לבדוק באינטרנט מומים מולדים וזה יראה לך תמונות.
בטח שהוא יוצא פגום הוא יוצא מום. נגיד אצבעות מחוברת או ראש עקום , 6 אצבעות , שפה עליונה מפוצלת, בלי יד בלי רגל ועוד מלא מחא דברים.
אתה יכול לבדוק באינטרנט מומים מולדים וזה יראה לך תמונות.
אנונימית
שואל השאלה:
למה יש את הבדיחה: מה ההורים שלך אחים?
כי אתה כאילו יוצא פגום
למה יש את הבדיחה: מה ההורים שלך אחים?
כי אתה כאילו יוצא פגום
אנונימית
כן אני בדקתי והבנתי למה התכוונת. האמת שהדבר הזה יכול לקרות גם לילדים שהוריהם אינם אחים אלה רק גנים לא מתאימים.
אבל בעיקרון הסיכוי שיצא לך מומ בהנחה ואתה עושה את "זה" עם האח.ות הוא גם כן לא 100%.
אבל בעיקרון הסיכוי שיצא לך מומ בהנחה ואתה עושה את "זה" עם האח.ות הוא גם כן לא 100%.
רגע ואו אשכרה
וכרגיל אתאיסטים מתעלמים מהנקודה שאלוקים הוא כל יכול...
ולא היינו ממציאים לעצמנו כל כך הרבה מצוות בשביל להקל על עצמנו.....
ולא היינו ממציאים לעצמנו כל כך הרבה מצוות בשביל להקל על עצמנו.....
באותו הנושא: