9 תשובות
חברים אמיתיים מוצאים בבית אבות
אף פעם
אף פעם, כשיגיע הרגע אתה תדע, היום, מחר או בעוד 50 שנה
לא באופן הקיטשי, אבל באמת שאף פעם. לדברים אין גיל וזמן מוגבל, אנחנו חיים כאן? צריך לנצל את הזמן ולעשות הכל
שואל השאלה:
פשוט יש לי את ההרגשה שהייתה לי הזדמנות ועשיתי יותר מדי טעויות ופספסתי אותה

ואני פוחדת שלא תהיה עוד אחת
אנונימית
החיים מלאים בהזדמנויות כאלו, העיקר הוא להתמקד בהווה, לדעת לזהות אחת כזו, ולא לזנוח אותה :)
שואל השאלה:
ומה אם כבר הייתה לי אחת וזנחתי אותה?
אנונימית
אף פעם לא מאוחר מדי
אנשים נכנסים אל החיים שלנו וחלקם גם יוצאים משם
מי שיוצא, יש לו סיבה לכך
מי שנשאר, ישאר עד הסוף
לכל דבר יש סיבה, אם מישהו יצא מהחיים שלך, כנראה שיש סיבה לכך