6 תשובות
כן
בטח בתיאבון
כן בתיאבוןן
אם לא אכלת היום תכיני, תכניסי קצת אנרגיה לגוף שלך (:
בתאבון 3>
בתאבון 3>
כן זה טעים
כן למה לא
באותו הנושא: