6 תשובות
אני קראתי את אשמת הכוכבים והוא טוב
ממש לא.... כל הקטע באשמת הכוכבים זה הסוף.... וגם בערים של נייר.... לדעתי הם מעולים
קראתי גם את שפע של קתרינות, צבים כל הדרך למטה, כשהשלג יורד, וויל גרייסון וויל גרייסון ( את שני האחרונים הוא כתב ביחד עם סופרים אחרים
ואת מחפשים את אלסקה, שהוא האהוב עליי
אני עכשיו קורא את מחפשים את אלסקה אבל רק התחלתי אז לאדע
שואל השאלה:
אני מאוד אוהבת את הספרים כן? הם בין הספרים הכי טובים שקראתי