5 תשובות
כי מיי הירו זה חרא אנימה, בין הגרועות שראיתי ואוברייטד בטירוף- עם פאנדום מצמרר וקרינג'י.
אנונימית
שואל השאלה:
א) לפי דעתי הסדרה תאמת טובה אבל זאת דעתך
ב) התכוונתי לפאנדום, מה הוא עשה
זה פאנדום של ילדים מושפעים בלי מודעות
פאנדום של ילדים מוזרים וקרינג'יים
אנונימי
נחשי.
1. 90% מהם גייז (לא במובן רע, אלה מושפעים.)
2. הם עושים שיפים לדמויות שלא משופשפים על ידי הסדרה עצמה, עכשיו זה למה יש הייט. לא אומר שזה בהכרח רע אבל הרבה אנשים לא אוהבים את זה.
3. הם סופר קרינגים ומתחפשים לדמויות כל הזמן ותמיד
אנונימי