5 תשובות
כי ככה בונה האתר החליט
אחלה שאלה
כי כל הקטע של זה שבשביל לענות לך נכנסים לך לפרטי
כי כל הקטע של החברים לעט זה שאתה כותב שם ואז אנשים נכנסים לך לפרופיל ואתם ממשיכים להתכתב בפרטי
אחרת זה סתם הופך כמו לדף של השאלות הרגילות
שואל השאלה:
זה לא כי בדף השאלות הרגיל יש מיליון חוקים מפגרים
ובחברים לעט אין אבל אני לא אוהב לכתוב לא באנונימי
אנונימי