4 תשובות
תדברי איתו ותגידי לו שטת לט מרגישה עדיין בנוח
זה בסדר גמור ובוא צריך לכבד את רצונותייך:)
זה בסדר גמור ובוא צריך לכבד את רצונותייך:)
שואל השאלה:
אני כן מרגישה בנוח
אני פשוט יודעת שהוא יפסיק לדבר איתי
אני כן מרגישה בנוח
אני פשוט יודעת שהוא יפסיק לדבר איתי
אנונימית
טם הןא יפסיק לדבר טיתך רק בגלל איך שאת נראת הןט לא שווה שנייה של הצייחסות ממך
הכי יפה וקל לדבר כשמכירים בצ'אט לכל אחד יש ביטחון מאחורי מקלדת, לזרוק דברים וכו' פנים אל פנים זה אחרת, אולי גם הוא חסר ביטחון לגבי המראה ויש לו חששות כמו לך, עדיף להיפגש אולי לו ירד ממך, או לך ממנו, כי דיבור זה לא הכל, חייב גם מראה.
גג אהבתם תמשיכו, לא אהבתם תצאו את אותו היום דברו קצת, וזהו... לכו תראו סרט בסינמה, ככה אני עשיתי עם מישהי מפה, זה זרם חודש ו שבועיים, עד שהיא נהייתה תלותית הכל טוב.
גג אהבתם תמשיכו, לא אהבתם תצאו את אותו היום דברו קצת, וזהו... לכו תראו סרט בסינמה, ככה אני עשיתי עם מישהי מפה, זה זרם חודש ו שבועיים, עד שהיא נהייתה תלותית הכל טוב.
באותו הנושא: