3 תשובות
צריך לפתוח קבוצה לנושא הזה ושאנשים יתנו חוות דעת ושיפורים
זה יכול להיות טוב
כן גם אצלי זה ככה
מבאס:(
שואל השאלה:
אבל זה לא מוסיקה זה שירה
אנונימית