7 תשובות
חלק חא אוהבים את זה
אבל חברים אמיתיים ישארו בכל מצב
המחיר החברתי שהיא מדברת עליו שזה שכאילו לא יהיו לך חברים בגלל שאנשים רואים את זה כ"לא הגייני" האמת שגם אני רואה את זה ככה אבל אני ממש לא אשלול בן אדם על אם הוא מוריד שיערות או לא ת'ו
אם את סבבה עם זה פשוט תעשי מה שבא לך את לא חייבת להוריד וזה לא אומר כלום לגבי אם תהיה לך חברה או לא(:
מקובל בחברה שנשים יסירו שיער גוף, כי משום מה השיער הזה נחשב "גברי".
כשמישהי לא מורידה, מסתכלים עליה מוזר, לפעמים מעירים הערות...
את לא חייבת להוריד, זה הגוף שלך וזו בחירה שלך, אבל יש אנשים שאולי לא יבינו את הבחירה הזו.
שואל השאלה:
סליחה אני מבינה שאתם מהסעם להזביר לי משהוא שהגיוני בחברה אבל זה נשמע כל כך הזוי
אנונימית
כן, הזוי.
אבל זה המצב. את יכולה לקבל אותו ולסבול או ללכת נגדו ולסבול.
תעשי רק מה שטוב לך!!! 3>