7 תשובות
רק דתיים לא חובה
לא
לא אם את חולה אל תצומי
אני חושב שזה תלוי עד כמה את חולה כי זה הצום השני הכי חמור
אבל כעקרון לפי היהדות הוא חובה
אבל כעקרון לפי היהדות הוא חובה
חובה (שולחן ערוך, אורח חיים, סימן תקמט).
אבל את גם את חולה - אני לא יודע. בצום זה מחמירים משאר תעניות ציבור. בכל אופן, אם יש סכנה - וודאי שמותר לשבור.
אבל את גם את חולה - אני לא יודע. בצום זה מחמירים משאר תעניות ציבור. בכל אופן, אם יש סכנה - וודאי שמותר לשבור.
נמחק
אנונימי
בעיקרון זה חובה. בגלל שאת גם חולה זה טיפה מסבך... נראה לי שהכי כדאי לשאול רב:) בהצלחה!
באותו הנושא: