תקשיבו בתקופה האחרונה אני מרגישה מאוד לבד.. ואני לא יודעת למה תמיד הייתי ילדה שמוקפת חברים תמיד וזאתי שתמיד צוחקת ולא
לוקחת ללב כלום , ובזמן האחרון אני מרגישה לבד כאילו לאפחד לא אכפת לי פעם חברות שלי היו חופרות שנדבר כל היום וזה ולא תמיד זרמתי ועכשיו הן הפסיקו ופתאום אני מתחילה לחפור והן פשוט בקושי יכולות ורק אני יוזמת... יש לי ידידים שניתקתי איתם קשר עם רובם רוב החברות שלי מאז שנגמר בית ספר ניתקנו קשר ויש לי מישהו שאני בקטע איתו והוא היחידי ששם לצידי כל היום ותומך בי ודואג לי ושם לצידי ואני מעריכה אותו מאוד.. אבל עדיין למרות שאני לרוב מדברת עם חברות ונפגשת איתן ויש לי אותו אני מרגישה לבד.. ממה זה נובע? מה אני יכולה לעשות? אגב אני רוב היום עסוקה