10 תשובות
ברור
כן בטח
מה?
לא
לא
ברור שלא חחח
בטח שכן
אנונימי
כנראה
אנונימית
מי שבוחר לא להתחסן לא אומר שהוא בור. זה אומר שיש לו שכל לא להאמין לכל מה שאומרים לגבי פלאות החיסון. עובדה שהוא פחות יעיל. עכשיו אתם, האנשים שקראתם לנו בורים, תקועים עם חיסון שבקושי יעיל ועוד חיסון שמקושר לבעיות בלב. הגלגל מסתובב. עשינו בשכל שלא התחסנו. די לשנוא.
אנונימית
חחחח ברור שלא.
מי שלא מתחסן זה כי הוא מפחד/לא בטוח/חושש/ ויש את האלה שמאמינים לכל הסיפורים האלה נכון, אבל זה גם לא אומר שהם באיזה כת או משהו.. פשוט הולכים אחרי דיעה מסוימת זהו
מי שלא מתחסן זה כי הוא מפחד/לא בטוח/חושש/ ויש את האלה שמאמינים לכל הסיפורים האלה נכון, אבל זה גם לא אומר שהם באיזה כת או משהו.. פשוט הולכים אחרי דיעה מסוימת זהו
אני לא התחסנתי... אני חלק מהכת הצבים של מאסטר ספלינטר
באותו הנושא: