התחברות
הרשמה
מה אפשר לרשום למורה נהיגה אחרי השיעור הראשון? תודה רבה היה כיף?
18 ביולי 2021, 09:16
לימוד נהיגה
נהיגה
רשיון נהיגה
שיעורי נהיגה
מורה לנהיגה
3 תשובות
כן
א
אומה
כן
ד
דראקו מאלפוי (:
כעיקרון לא צריך ..
אבל תרשום לו "היי היה ממש כיף השיעור, מתי נוכל להיפגש שוב?
*
**מישהי*
באותו הנושא:
לרשום למורה שעשתה לי את המוות 3 שנים הודעה בסוף השנה אחרי שאקבל ציון
יהיה מתאים להביא את זה למורה נהיגה שלי אחרי שאני אעבור טסט?
מה לרשום למורה נהיגה אם הוא כתב לי "בוקר טוב, נעלמת"
זה בסדר לרשום את זה למורה נהיגה
האם אפשר להתחיל ללמוד נהיגה בלי להביא טופס ירוק למורה נהיגה?
אם אחרי שעשיתי תיאוריה והתחלתי כבר שיעורים עם מורה נהיגה אפשר לעבור למורה אחר?
קניתם למורה נהיגה שלכם מתנה או משהו אחרי שעברתם טסט וסיימתם ללמוד?
האם מותר למורה נהיגה לא להגיש תלמיד אחרי 28 שיעורים בטענה שהוא ''לא מוכן''?
הפרש הזמן בין תאוריה ללימודי נהיגה - אם אני מסיים תאוריה לרישיון נהיגה אפשר לקחת מורה נהיגה אחרי חצי שנה או שצריך ישר לקחת מורה נהיגה אחרי שסיימתי את התאוריה?
לרשום למורה נהיגה ככה?
זה בסדר לרשום למורה נהיגה בערב...