4 תשובות
כן טבעיות זה השיט האמיתי תהיה עצמך
!
מבין את התחושות, אז אם ככה תגידי סטופ
מהיום אני מקשיבה לעצמי ולא מונעת מהסביבה וכו'.
גם אני, וזה למה אני לובשת מה שעושה לי טוב ולא דופקת דין וחשבון לאף אחד.
לי זה עושה טוב בשביל ההרגשה הטובה שלי אבל יש כאלה שלא וזה בסדר