38 תשובות
בכלום, פשוט במציאות-
בכלום. אין לי רצון או צורך באמונה כלשהי.
הם לא מאמינים בכלום
אני אתאיסט בודהיסט
אנונימי
בכלום
כל היופי במדע הוא שלא קובעים עובדות, כל מה ש"מגלים" מוגדר כתיאוריה, תמיד יחקרו כדי לגלות עוד פרטים ויהיו מדענים אחרים שינסו לנפץ את התגלית הזאת לגמרי, לפעמים מדובר באותו מדען.
כל הגישה הזאת הרבה יותר הגיונית בעיניי מאשר "אם זה כתוב בספר הזה שאף אחד לא באמת יודע מאיפה הוא הגיע, אז זה בטוח קיים"!
יש סרטון ביוטיוב באורך של אשכרה 26 דקות שמסביר לפרטי פרטים כמה תיבת נוח פשוט לא הגיונית וכמה חורים לוגיסטיים יש בכל הסיפור, כשניסיתי לדבר עם בחור דתי אז שאלתי אותו מה הוא חושב על זה, נראה לך שקיבלתי תשובה הגיונית? הוא פשוט אמר "זה נס", כל דבר שהם לא יכולים להסביר באמונה שלהם, הם פשוט נותנים קרדיט לאלוהים.
לכן, לא מאמין בכלום, אני בצד של ההגיון.
כל היופי במדע הוא שלא קובעים עובדות, כל מה ש"מגלים" מוגדר כתיאוריה, תמיד יחקרו כדי לגלות עוד פרטים ויהיו מדענים אחרים שינסו לנפץ את התגלית הזאת לגמרי, לפעמים מדובר באותו מדען.
כל הגישה הזאת הרבה יותר הגיונית בעיניי מאשר "אם זה כתוב בספר הזה שאף אחד לא באמת יודע מאיפה הוא הגיע, אז זה בטוח קיים"!
יש סרטון ביוטיוב באורך של אשכרה 26 דקות שמסביר לפרטי פרטים כמה תיבת נוח פשוט לא הגיונית וכמה חורים לוגיסטיים יש בכל הסיפור, כשניסיתי לדבר עם בחור דתי אז שאלתי אותו מה הוא חושב על זה, נראה לך שקיבלתי תשובה הגיונית? הוא פשוט אמר "זה נס", כל דבר שהם לא יכולים להסביר באמונה שלהם, הם פשוט נותנים קרדיט לאלוהים.
לכן, לא מאמין בכלום, אני בצד של ההגיון.
הקטע הוא לא להאמין.
שואל השאלה:
זה שאולי אתה חושב שאין תורה לא אומר שאין ישות עליונה , אלוהים.
זה שאולי אתה חושב שאין תורה לא אומר שאין ישות עליונה , אלוהים.
אנונימית
שואל השאלה:
אין שום מצב בעולם שאין ה' ויש ככ הרבה הסברים שהמדע גם טועה זה לא קשור,רני אישית מאמינה שיש משהו למעלה אני רק לא בטוחה בתורה..
אין שום מצב בעולם שאין ה' ויש ככ הרבה הסברים שהמדע גם טועה זה לא קשור,רני אישית מאמינה שיש משהו למעלה אני רק לא בטוחה בתורה..
אנונימית
ואותו הדבר להפך, זה שאת חושבת שהתורה נכונה לא אומר שיש ישות עליונה
אנונימי
שואל השאלה:
אני לא חושבת שהתורה נכונה חיים
אני לא חושבת שהתורה נכונה חיים
אנונימית
^וואטאבר, זה שאת חושבת שיש ישות עליונה לא אומר שיש
אנונימי
מסכימה איתך. מי אמר שהתורה היא לא אגדה מומצאת?
מה זאת אומרת, חחח?
מי יודע. אני מאמינה בבורא עולם. אבל המקום היחיד שבו נאמר שבורא עולם נתן לו את התורה היא התורה עצמה.
שואל השאלה:
אמרתי שאני מאמינה שיש אלוהים,בגדר על מאמינה ברה אפחד לא יכול לדעת במאה אחוז שום דבר,לגביי התורה אני לא בטוחה עד כמה זה משהו אמין..
אמרתי שאני מאמינה שיש אלוהים,בגדר על מאמינה ברה אפחד לא יכול לדעת במאה אחוז שום דבר,לגביי התורה אני לא בטוחה עד כמה זה משהו אמין..
אנונימית
שואל השאלה:
בדיוקק אניי^^אני מאמינה באלוהים אבל אני לא יודעת אם בתורה
בדיוקק אניי^^אני מאמינה באלוהים אבל אני לא יודעת אם בתורה
אנונימית
אני מקיימת גם את המצוות וזה, אבל להיות בטוחה מאה אחוז?
שואל השאלה:
אממ אני גם צמה וזה אבל אני כן רוצה להאמין אני פשוט מאבדת את עצמי אז כרגע אני לא שומרת שבת רק פעם ב ויש דברים שאני לא עושנ
אממ אני גם צמה וזה אבל אני כן רוצה להאמין אני פשוט מאבדת את עצמי אז כרגע אני לא שומרת שבת רק פעם ב ויש דברים שאני לא עושנ
אנונימית
אהה. מקווה שתצליחי להבין מה נכון לך.
שואל השאלה:
כנל אלייך3>
כנל אלייך3>
אנונימית
תודה לך (:
בטיפשות אנושית ובזה שאף אחד לא יודע כלום
אני מאמינה בעצמי
יותר טוב באמונה לדעתי
יותר טוב באמונה לדעתי
בכלום, זו כל הנקודה
מאמין במה שאני רואה
במדע כי הוא בדוק ולא כתוב על נייר מלפני 2000000 שנים
שואל השאלה:
לא נכנסת איתך לזה אבל שום דבר הוא לא בדוק במאב אחוזים ויש לזה מלא הפרכות.
לא נכנסת איתך לזה אבל שום דבר הוא לא בדוק במאב אחוזים ויש לזה מלא הפרכות.
אנונימית
למה לא איזה מין הפרכות? כוח המשיכה ניוטון גילה, הכוכבים ומערכת השמש גלילאו, הכוח והיכולות של חשמל לינקולן
אבולוציה שהיא דבר שבדקו אותו והוא כבר לא השארה שנים צ'ארס דרווין.
אנשים שאומרים שהמדע הוא רק השארות כנראה לא למדו בבית ספר על כל האנשים האלה הם בדקו וחקרו את הנושאים שהם גילו כל החיים שלהם הקדישו לזה ובסופו של דבר גילו שהם צודקים.
אם הם היו שותקים כמו כל החברה היינו תקועים בחוסר התקדמות כל החיים מתפללים ומתים בגיל 20 מקסימום.
אבולוציה שהיא דבר שבדקו אותו והוא כבר לא השארה שנים צ'ארס דרווין.
אנשים שאומרים שהמדע הוא רק השארות כנראה לא למדו בבית ספר על כל האנשים האלה הם בדקו וחקרו את הנושאים שהם גילו כל החיים שלהם הקדישו לזה ובסופו של דבר גילו שהם צודקים.
אם הם היו שותקים כמו כל החברה היינו תקועים בחוסר התקדמות כל החיים מתפללים ומתים בגיל 20 מקסימום.
שואל השאלה:
אני לא מתכוונת גם לכתוב לך מגילות ולא להכנס לוויכוח שלא נותן פאקינג כלום,יש 2 זוגות שאני מכירה שמלא אתאיסטים מתארחים אצלהם חיילים וכ'ו כל מה שכתבת פה הם נתנו עוד המון מסקנות והפרכחות והתשובות של הזוג ההם לא השאירה להם מילים בפה , עכשיו אני צמה אז ברשותך.
אני לא מתכוונת גם לכתוב לך מגילות ולא להכנס לוויכוח שלא נותן פאקינג כלום,יש 2 זוגות שאני מכירה שמלא אתאיסטים מתארחים אצלהם חיילים וכ'ו כל מה שכתבת פה הם נתנו עוד המון מסקנות והפרכחות והתשובות של הזוג ההם לא השאירה להם מילים בפה , עכשיו אני צמה אז ברשותך.
אנונימית
חחח לכי לצום מה את מספרת על זוגות הבנתי את תקוע בדת ולא רוצה לתוח את הראש שאהיה לך צום קל וחיים נחמדים+
שואל השאלה:
רואים שקשה לך לקבל את האמת אתה סובל כי אתה לא מוצא שלווה,לך לאנשים שמומחים בזה במקום לברוח מהמציאות,וכן אני אצום,ואעשה כל מה שרני מאמינה בו ויודעת מבטיחה לך שבסופו של יום אתה תדע מה אמיתי;)
רואים שקשה לך לקבל את האמת אתה סובל כי אתה לא מוצא שלווה,לך לאנשים שמומחים בזה במקום לברוח מהמציאות,וכן אני אצום,ואעשה כל מה שרני מאמינה בו ויודעת מבטיחה לך שבסופו של יום אתה תדע מה אמיתי;)
אנונימית
בכלום, זה כל הקטע באתאיסטיות
אנונימית
שואלת השאלה בואי נעצור כאן את לא רוצה להיכנס לזה אבל את בכל מקרה ממשיכה לכתוב דברים שכאילו אמורים לעצבן אותי, לא אכנס איתך למילחמה שאלת במה אני מאמין עניתי זהו.
שואל השאלה:
מה אתה משחק אותה אני לא נושמתת אתה רואה שאני לא מעוניינת לפתוח עם בנאדם כמוך דיון על זה אז אתה הופך תקלפים כאילו אני זו שצמאה לזה?לך לעזזל ימוזר
מה אתה משחק אותה אני לא נושמתת אתה רואה שאני לא מעוניינת לפתוח עם בנאדם כמוך דיון על זה אז אתה הופך תקלפים כאילו אני זו שצמאה לזה?לך לעזזל ימוזר
אנונימית
טוב^
שואל השאלה:
לולל בהצלחה בייב
לולל בהצלחה בייב
אנונימית
חחח איזו חופרת את^
השאלה לא מובנת,
אתאיזם בתרגום חופשי זה דרך שלילת אלוהות, כלומר אמונה שאין אלוהים.
זה לא אומר שאדם אתאיסט הוא לא מאמין, הוא פשוט לא מאמין באלוהים
אתאיזם בתרגום חופשי זה דרך שלילת אלוהות, כלומר אמונה שאין אלוהים.
זה לא אומר שאדם אתאיסט הוא לא מאמין, הוא פשוט לא מאמין באלוהים
באותו הנושא: