9 תשובות
תנסי ללכת לישון
אם ממש קשה לך תשברי אבל חבל עוד שעתיים וחצי זה נגמר
אם ממש קשה לך תשברי אבל חבל עוד שעתיים וחצי זה נגמר
הכי גרוע תשתי בשיעורים
תנסי קצת לישון. אם את ממש לא מרגישה טוב וגם ממש לא מצליחה להירדם אז תשברי. יש היתר לחולים
אני גם בקושי זזה
רק עוד קצת
רק עוד קצת
אם את מרגישה לא טוב תשברי
מותר לשבור כשאת מרגישה לא טוב.
מותר לשבור כשאת מרגישה לא טוב.
תלכי לישון זה יעבור מהר יותרו
אנונימית
אם את לא מרגישה טוב את יכולה לשתות מים ולאכול קצת ואז להמשיך את הצום המטרה של הצום היא לא שתתעלפי ותגיעי לבית חולים
לא, נשאר לך עןד קצת אל תדאגי
בהצלחה :)
בהצלחה :)
נשאר עוד קצת..
לכי לישון.. זה יעזור לך..
צום קל ובהצלחה אהובה❤
לכי לישון.. זה יעזור לך..
צום קל ובהצלחה אהובה❤
באותו הנושא: