3 תשובות
מה אתה מלחיץץ אותוו inon. ?? ^
תעקוב אחרי מה שקורה לל בגוף, אם אתה רוצה שיש לך תופעות לוואי שהן לא נורמטיביות אז תבדוק את זה, אל תדאג הכל יהיה בסדר :)
תעקוב אחרי מה שקורה לל בגוף, אם אתה רוצה שיש לך תופעות לוואי שהן לא נורמטיביות אז תבדוק את זה, אל תדאג הכל יהיה בסדר :)
לשתות ולנסות להירגע מתחת למזגן או משהו כנראה תופעות לוואי..
זהו עשית חיסון אז נדפקת
בטח אתה גוסס
תשתה מים תנשום עמוק ולך לישון שוב
בטח אתה גוסס
תשתה מים תנשום עמוק ולך לישון שוב
באותו הנושא: