6 תשובות
ארס*^^
ויש צדקתי אני חכמה וואהאהאה
אה אמ כן אני זוכרת פשוט שאסור חע כי זה כבר במערכת הלימפה או מחזור הדם אז זה לא יעשה כלום
ויש צדקתי אני חכמה וואהאהאה
אה אמ כן אני זוכרת פשוט שאסור חע כי זה כבר במערכת הלימפה או מחזור הדם אז זה לא יעשה כלום
זה הלם אנאפילקטי בגלל ההיסטמין שמופרש מהארס של הנחש
חע לא שמים בגלל שזה מבודד את הארס בגפה הפגועה, מה שפוגע בה ומקשה על הטיפול בבית חולים והיעילות לא קיימת
נראלי הלם זיהומי, בגלל הערס שלו.
ולמה אסור להשים חע? השאלה השנייה לא מובנת.
ולמה אסור להשים חע? השאלה השנייה לא מובנת.
הלם ספטי נראלי אל תתפסו אותי במילה יש לי אייקיו יש במבה אי אפשר לשים חע כי זה כבר במחזור הדם אז זה לא יעשה כלום
אם יש לו ארס אז זה יכול להוביל להלם אנאפילקטי כי יכול להיות שהבן אדם פשוט אלרגי לארס..., כשאת שמה חוסם עורקים לא מגיע דם וחמצן למקום בו שמת חוסם עורקים והאיבר ימות, אז אם בן אדם נעקץ על ידי דבורה ביד לא חבל להרוג לו את כל היד רק בגלל עקיצת דבורה?
באותו הנושא: