5 תשובות
שואל השאלה:
אוי מה
מילה לא יפה לשחורים כמו כושי
פעם לצערנו אנשים כהיי עור היו עבדים, זה מה שאומר ניגר לידיעתי
זה מילת גנאי לשחוריםאבל נראה לי ניגר הוא אדם מניגריה בעיקרון.. או שהמילה באה מהשם של המדינה אנערף
צודקת :) בכל מקרה המשפט שלה לא היה מתאים בכלל