7 תשובות
לא חושבת שזה בסדר לעשות את זה בכלל.אבל קשה לי להאמין שלא אעשה את זה בעתיד.
כן
אנונימית
הר מירון
כל סיטואציה, מי שבדרכי גורלו להידרך
כן רק אם הם עשו את זה עליי לפני זה
לעולם לא. אני מאלה שנותנים לאחרים לדרוך עליהם בשביל לעזור להם להתקדם
אנונימית