7 תשובות
ים הרבה יותר כיף
ים זה וויבים כזה
ים-סביר מינוס פלוס המים יכולים להיות קרים מידי ויש מצב יותר מידי אנשים
בריכה-מסריח ויש ילדים קטנים
בואו לים בסטיז
בריכה-מסריח ויש ילדים קטנים
בואו לים בסטיז
ים זה הרבה יותר כיף, מרגיע, שקט אבל שחוזרים הביתה מלאים בחול וזה פחות נעים.
גם בבריכה כיף אבל פחות שקט ומרגיע וחוזרים הביתה נקיים וגם יש ברכות שאפשר לקנות בהם אוכל אז זה גם יתרון אבל הכלור שיש בבריכה מזיק
גם בבריכה כיף אבל פחות שקט ומרגיע וחוזרים הביתה נקיים וגם יש ברכות שאפשר לקנות בהם אוכל אז זה גם יתרון אבל הכלור שיש בבריכה מזיק
יםם
ים
אבל אני שונאת להיכנס, פשוט מרגיע אוצי לשבת ולהסתכל עליו
אבל אני שונאת להיכנס, פשוט מרגיע אוצי לשבת ולהסתכל עליו
באותו הנושא: