3 תשובות
את התיאוריה תעשי פשוט כי צריך, תלמדי את החומר באתר עברתי.. זה נראה קצת הרבה אבל זה באמת טס ואחר כך תעשי את המבחנים שם.. אלו בדיוק השאלות שישאלו אותך בתיאוריה אז תעשי עד שיש לך 0 טעויות לגמרי ותגשי..
אולי אפילו כדאי לקבוע כבר מועד למבחן התיאוריה כי נשמע שנכנסים לסגר תכף + המון אנשים נגשים לתיאוריה.
ובשיעורים את תלמדי הכל כמו שצריך תאמיני לי.
קודם כל
א. את לא חייבת תיאוריה בשביל ללמוג את יכולה להתחיל למןד נהיגה ועם הזמן גם להיבחן לתיאוריה עד הרגע שיש לך טסט את לא חייבת להיבחן
ב. פשוט תעברי על בנושאחם תתרגלי וברגע שאת מרגישה מוכנה תיגשי זה לא קשה חעבור תיאוריה רק צריך ללמוד טוב אם קשה לך
שואל השאלה:
תודה רבה !