11 תשובות
יש שם אוכל כשר, ולא אם יש לך כרטיסים את צריכה פשוט להציג אותם בקבלה שם.. כדאי לקחת מים וכסף כי כן יהיה שם מכירה של אוכל וכו..
יש אוכל כשר
לא צריך תעודת זהות
תביאי מים וכסף תלבשי בגדים נוחים
לא צריך להביא תעודת זהות .
אני הבאתי רק כסף ומים . לא צריך יותר מזה.
ויש שם אוכל כשר אבל המחירים בשמיים עדיף לקנות בחוץ
שואל השאלה:
ואם נגיד אני מזמינה כרטיסים מהבית ואני צריכה להוציא אותם שם צריך בכל זאת תעודת זהות?
אנונימית
שולחים לך ברקוד לטלפון שסורקים לך שם את לא צריכה תז
אם את מזמינה מהבית זה אמור להישלח לך בטלפון ואת רק מציגה להם את זה בכניסה
שואל השאלה:
סבבה תודה רבה!
אנונימית
שואל השאלה:
דיי איזה חמודים אתם עניתם לי מהר מאודד 3>
אנונימית
שואל השאלה:
לא אני לא הולכת היום חח תודה ^
אנונימית
שואל השאלה:
איך אפשר לדעת באיזה ימים מגיעים ובאיזה ימים לא ? ^^ אני אולי הולכת יום רביעי או מחר (כנראה רביעי)
אנונימית
שואל השאלה:
אה אוקי תודה בכל זאת
אנונימית