9 תשובות
אני גם אומרת לכל מיני אנשים להת*בד וזה בצחוק ואני תמיד צינית אם הם לוקחים את זה למקום ריגשי זה ממש עצוב
לא עונים. אל תתייחסי
"טוב אחי רק כי אמרת"
תתעלמי כבר מה יש לעשות
אדיוט לדעתי יש שתי אפשרויות- תכתבי לו "מה אם זה היה בן אדם שזה עלול להפעיל אצלו טריגר? תתאפס" או שתתעלמי.
כלום. אל תתיחסי הוא ילד מסכן
הוא טיפש אל תתייחסי
לא מגיבים
אחרייך בכיף
באותו הנושא: