4 תשובות
את בכיתה קטנה או כיתה רגילה?
שואל השאלה:
רגילה
אנונימית
למי שאחראי אצלכם בבית ספר על ההקלות(ככה לפחות זה אצלנו) או אולי לרכזת של הבגרויות
שואל השאלה:
תודה
אנונימית