התחברות
הרשמה
זה הגיוני שאני מרגישה תחושת ריקנות כזאת בזמן האחרון ?
כאילו גם כשאני עם חברות שלי אני פשוט מזייפת חיוכים / צחוק בלי הפסקה , ואני מרגישה כל כך רע אבל לא מרגישה בנוח מספיק כדי לשתף את זה עם מישהו .
עוד מישהו מרגיש ככה ?
19 ביולי 2021, 19:52
מצב רוח
ריקנות
התבגרות
תשובה אחת
מבינה אותך ומקווה שיעבור מהר יש גם תקופות כאלה וזה בסדר
מ
מישהי אחתתת
באותו הנושא:
זה הגיוני שכל פעם שאני רואה חיילים, אז אני מרגישה תחושת גאווה ומשהו בי מתחיל להתרגש?
הגיוני שאתמול התנשקתי פעם ראשונה ואני לא מרגישה טוב מאז? כאילו תחושת עייפות ובלי תאבון בכלל
מישהו התחיל איתי ביום חמישי ויש לי חבר, הגיוני שאני מרגישה תחושת פספוס שאמרתי לו יש לי חבר
הגיוני שלפעמים יש לי תחושת סטלה מבלי שאני שותה או מעשן?
הגיוני שאין לי תיאבון כבר יומיים? כלומר, אני יכולה לאכול אני לא מרגישה שבעה, אבל אין לי תחושת רעב.
אני לא מרגישה תחושת רעב כל הצום זה הגיוני ??
הגיוני שכל פעם שיורד לי דם אני מרגיש תחושה עזה לשתות כל טיפה שזולגת החוצה?
בנות רק אני שאני מגיעה לימים האחרונים של המחזור, אני מרגישה סוג של תחושת הקלה?
זה הגיוני שאני בת ומרגישה כמו בת רוב הזמן אבל יש פעמים שאני מרגישה כמו בן ?
הגיוני שיש לי תחושה שבא לי להקיא מרוב שאני רעבה?
איך זה הגיוני שאני מרגישה כשמשקרים לי יש כזו תחושת בטן וגם לפעמים כזה שמשהו הולך לקרות והוא באמת קורה??