6 תשובות
מה הסגנון שלך, ומאיזה שנים? יש מלא סוגים של רוק
שואל השאלה:
אני פתוחה לכל הסגנונות, מתחברת יותר לגלאם והארד, גם ישראלי זה טוב. לגבי שנים אני מעדיפה של פעם... 2010 גג
אני פתוחה לכל הסגנונות, מתחברת יותר לגלאם והארד, גם ישראלי זה טוב. לגבי שנים אני מעדיפה של פעם... 2010 גג
אנונימית
rocketman
i'm still standing
stand by me
renegade- styx
break the chain
we're not gonna take it
ליטרלי כל שיר של קווין, דגש על i want to break free
killer queen
we didnt start the fire
cats in the cradle
jukebox hero
two princes
sugar honey honey
smells like teen spirit
sweet child o mine
billie jean
thunderstruck
i'm still standing
stand by me
renegade- styx
break the chain
we're not gonna take it
ליטרלי כל שיר של קווין, דגש על i want to break free
killer queen
we didnt start the fire
cats in the cradle
jukebox hero
two princes
sugar honey honey
smells like teen spirit
sweet child o mine
billie jean
thunderstruck
שואל השאלה:
קווין יש לי כבר בפלייליסט וגם את שירים של גאנס ונירוונה שרשמת אבל תודה! יש לכם טעם נהדר
קווין יש לי כבר בפלייליסט וגם את שירים של גאנס ונירוונה שרשמת אבל תודה! יש לכם טעם נהדר
אנונימית
כן ניסיתי ללכת על קצת יותר מיינסטרימים כאלה שיש יותר סיכוי שתאהבי חחח. אם את אוהבת הארד רוק אני ממש ממליצה על renegade של סטיקס ואולי תאהבי גם את carry on my wayward son.
ותודה :)
ותודה :)
שואל השאלה:
לא נורא, אני פתוחה (בערך) לכל הסגנונות של רוק
לא נורא, אני פתוחה (בערך) לכל הסגנונות של רוק
אנונימית
באותו הנושא: