5 תשובות
בהתחשב בסיטואציה כן, זה מוזר. אבל בגדול- למי אכפת? העיקר שיהיה לך טוב
יכול להיות שאת נמצאת בסיטואציה בה את לא יכולה לרכוש חברים
תוכלי קצת להרחיב על המצב?
נשמח לענות אחרי שתפרטי קצת
שואל השאלה:
אין מה לפרט ברור לי שאני אעשה מה שטוב לי סתם פתאום חשבתי על זה - אולי זה נחשב מוזר ?
ורציתי לדעת זה הכל
אנונימית
גם לי אין מלא חברים אבל כע ..