13 תשובות
אני בן 18 ועוד לא חחח
לא, גם אני לאxd^
אני בגיל 10
אני עדיין לא התנשקתי.. ואני 17
היתנשקתי נשיקה ראשונה עם חברה שלי שהייתה לי בגן
חחח נשבע
לא למה שזה יהיה נורא זה אפילו מוקדם חח
אני מרגישה סופר סאחית עכשיו
אנונימית
נורא כי זה מוקדם מדיי או נורא כי זה מאוחר מדיי?
אנונימית
זו בסך הכל נשיקה, זה ממש לא מוקדם מידי או מאוחר מידי, כולה נשיקה.
גם אנוכי אותו דבר
אנונימי
ממש לא יש אנשים שבני 20 לא מתנשקים אין לזה גיל
אנונימית