5 תשובות
אל תחזרי,תמצאי חברים חדשים.
הם לא נשמעים כאלה חברים טובים.. אבל אם טוב לך בלי הקבוצה, אל תחזרי, מניסיון. אל תרגישי לחץ לחזור רק כי היית שם פעם
שואל השאלה:
אני ממש מפחדת שיהיה להם טוב בלעדיי ואז הם כבר לא ירצו אותי
ויש לי חברים אחרים, והרבה. פשוט הם הכי חשובים לי
אני ממש מפחדת שיהיה להם טוב בלעדיי ואז הם כבר לא ירצו אותי
ויש לי חברים אחרים, והרבה. פשוט הם הכי חשובים לי
אנונימית
אל תחזרי
נשמע כמו אנשים מאוד רעילים
נשמע כמו אנשים מאוד רעילים
תחזרי פשוט אל תהיי מעורבת יותר מדי ויותר בצד
באותו הנושא: